Maksuton pikaopas matkatoimiston markkinointivastaaville ja matkailuyrittäjille:

3 keskeistä menestystekijää, joilla saat matkan ostamista harkitsevat googlettajat asiakkaiksesi – ja voitat kilpailijasi!

Miten ihmeessä:

🔎 muutat säntäilevän mutu-markkinoinnin järkeväksi, stressittömäksi ja pitkäjänteiseksi

🔎 voitat kilpailijasi alati muuttuvilla matkailumarkkinoilla

🔎 vahvistat ja tuet potentiaalisen asiakkaan ostopäätöstä?

Minä kerron sinulle 3 keskeistä menestystekijää, joilla muutat reaktiivisen ja sinkoilevan markkinoinnin asiakkaita houkuttelevaksi ja asiakkaan ostohaluja lisääväksi tekemiseksi.

Ymmärrän, miltä tuntuu, kun tekemistä on enemmän kuin aikaa. Kun markkinointia pitäisi tehdä, mutta lopulta arki sanelee tahdin. Ja tiedän, että oletkin ehkä kokeillut yhtä sun toista: somea, blogia, mainontaa… mutta et ole ihan varma, mikä oikeasti toimii ja mistä niitä asiakkaita oikeasti tulee.

Jos siis haluat eroon...

Ja hei, jos emme ole ennen tavanneet: olen Sini.

Jos olet lukenut tänne asti, olet varmaan hieman markkinoinnista stressaantunut matkatoimiston yrittäjä, markkinoinnista vastaava tai muu matkailualan yrittäjä.

Minä puolestani olen vuosia elämyksien parissa töitä tehnyt, nykyinen viestinnän yrittäjä. Mun missioni on vähentää markkinoinnista aiheutuvaa stressiä elämyksiä tuottavilta yrityksiltä. Siksi olen aika varma, että videollani on sinulle paljon annettavaa.

Sini Immonen työpöydän ääressä katsomassa kameraan.