Google-hakukoneoptimointi
Erotu kilpailijoistasi Googlessa – lisää Google-näkyvyyttä ja mielenrauhaa
Haluatko erottautua elämyspalveluiden markkinoilla ja saada palvelunne niiden potentiaalisten asiakkaiden tietoisuuteen, jotka etsivät ainutlaatuisia kokemuksia?
Google-hakukoneoptimoinnin avulla
- tavoitatte potentiaaliset asiakkaanne, kun he harkitsevat elämyspalveluiden ostamista tai ovat jo valmiita ostamaan
- teette kustannustehokasta markkinointia, sillä Google-hakukoneoptimointi on investointi, joka maksaa itsensä takaisin
- rakennatte yrityksenne luotettavuutta ja Google-näkyvyyttä: vain 0,68 % googlettajista klikkaa hakutuloksia haun toiselta sivulta (lähde Ahrefs.com).
Google-hakukoneoptimoidulla verkkosivulla on paremmat mahdollisuudet nousta Googlen hakutuloksissa korkeammalle ja täten tuoda lisää kävijäliikennettä ja asiakkaita yrityksenne verkkosivuille.
Näin Google-hakukoneoptimoinnin yhteistyömme etenee
Verkkosivujen hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) on prosessi, joka kestää parista kuukaudesta useampaan kuukauteen – riippuen tehtävän työn määrästä.
Kokonaisvaltaisessa Google-hakukoneoptimoinnin prosessissa työ aloitetaan tavoitteiden asettamisella. Sen teemme yhdessä.
Analysoin verkkosivustonne tämänhetkisen hakukonenäkyvyyden sekä sivuillenne saapuvan orgaanisen liikenteen.
Teen avainsanatutkimuksen, jossa selvitän, millä hakusanoilla palveluitanne oikeasti haetaan. Tämän jälkeen teen avainsanakartoituksen, jossa valitsen sivuillanne käytettävät avainsanat ja teen mahdollisia ehdotuksia verkkosivurakenteen muutoksiin.
Tutkin, ketkä ovat kilpailijoitasi Googlessa. Selvitän, mitä kilpailijanne tekevät ja miten he menestyvät. Huom! Tämä ei tarkoita kilpailijan sisältöjen tai palveluiden kopioimista missään muodossa – ainoastaan kilpailutilanteen tutkimista ja sitä, miten yrityksenne voi pärjätä kilpailussa.
Google-hakukoneoptimoinnin yksi tärkein vaihe on verkkosivuston tekstisisällöt. Ilman hyvää sisältöä verkkosivunne ei löydy Googlesta. Kirjoitan hakukoneoptimoidut tekstit sivuillenne tai annan ohjeet niiden kirjoittamiseen. Lisäksi optimoin sivujenne kuvat ja käyn sivustonne läpi käytettävyyden näkökulmasta.
Verkkosivustoilla voi ilmetä teknisiä ongelmia, jotka haittaavat Google-näkyvyyttä. Käyn läpi verkkosivustonne tekniset ongelmat ja tilanteen mukaan korjaan ne itse tai annan listan korjattavista asioista verkkosivujenne tekijälle.
Sivuston ulkopuolinen näkyvyys verkossa auttaa näkyvyyteen. Tutkin sivustollesi johtavat ulkopuoliset linkit sekä Google Business -profiilin tilanteen. Annan ehdotuksia ns. off-site-näkyvyyden parantamiseen.
Kun edellä mainitut työt on tehty, seuraan tuloksia ja teen mahdollisia korjauksia seurannan perusteella.
Erotu kilpailijoistasi Googlessa – lisää Google-näkyvyyttä elämyspalveluille
Kun potentiaalinen asiakkaasi harkitsee sijoittavansa rahaa elämyksiin, on tärkeää, että palvelunne löytyy Googlesta – on se sitten viinimatka, retkeilyelämys, joogaretriitti tai liikuntaloma.
SEO All Inclusive
Soveltuu erinomaisesti suomalaisille matkailualan yrityksille, kuten erilaisia aktiivi-, liikunta-, viini- ja elämysmatkoja tarjoaville matkatoimistoille ja isommille hyvinvointikeskuksille, joilla ei ole resurssia tai intoa tehdä omatoimista hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon työtä.
SEO Guided Tour
Soveltuu erinomaisesti sinulle jooga-alan yrittäjä, erilaisten retriittien ja hyvinvointiviikonloppujen tai -matkojen järjestäjä, jolla on resurssia ja intoa tehdä omatoimista hakukoneoptimoinnin työtä.
Kaipaatko jotain kevyempää?
Avainsanatutkimus
Avainsanatutkimuksella selvitän, millä hakusanoilla potentiaaliset asiakkaasi etsivät oikeasti palveluitasi, kuinka paljon avainsanoja haetaan kuukausitasolla ja mikä on avainsanojen kilpailutilanne.
Kilpailija-analyysi
Palatko halusta tietää, mitä kilpailijasi tekevät, koska löytyvät Googlesta paremmin? Kilpailija-analyysillä selvitän, mitä sinä voisit oppia kilpailijoiltasi tai miten voisit parantaa Google-näkyvyyttäsi erottautuaksesi kilpailijoistasi.