Kristina Cruises Oy järjestää elämyksellisiä yhteismatkoja ympäri maailman. Matkavalikoimassa on esimerkiksi pintaa pitkin tehtäviä ROPAX-matkoja Eurooppaan, mielenkiintoisia jokiristeilyjä sekä risteilyjä Välimerelle ja Karibialle.
Kristinan markkinointijohtajan Antti Partanen kaipasi apua blogiartikkeleiden sisällöntuotantoon edellisen yhteistyökumppanin siirryttyä muualle.
– Yhteistyömme Sinin kanssa alkoi suosittelun kautta ja on kestänyt nyt yli kaksi vuotta. Luotin paikalliseen tekijään.
Sujuvaa sisältöä ostopolun harkintavaiheeseen
Kristinalle tuotetut blogikirjoituksen keskittyvät potentiaalisten asiakkaiden kiinnostuksen herättämiseen matkan ostamisen harkintavaiheessa. Sisällöissä korostuvat matkavinkit eri kohteisiin, asiakkaiden tarinat kiinnostavilta matkoilta sekä matkanjohtajien vinkit reissuun. Blogiartikkelit ovat hakukoneoptimoituja, jolloin ne löytyvät Googlesta asiakkaiden etsiessä vinkkejä matkahaaveisiinsa.
– Sini tuottaa sujuvaa ja asianmukaista sisältöä, josta on meille hyötyä. Hän suunnittelee blogien aiheet yhteistyössä kanssani ja haastattelee blogeja varten asiakkaitamme ja matkanjohtajiamme. Hyvää on ollut myös Sinin jatkuva kehittämisen ote ja trendien seuraaminen – mikä toimii ja mikä ei.
”Mitä sitä hyvää vaihtamaan”
Antin mukaan Sinin palvelut sopivat yrityksille, jotka tekevät jo jonkin verran säännönmukaista sisältömarkkinointia, mutta tiimi ja resurssit ovat rajallisia.
– Tällaisen palvelun ulkoistaminen maksaa itsensä nopeasti takaisin. Yhteistyömme on sujuvaa ja muutokset sovittuihin asioihin sujuu puolin ja toisin jouhevasti. Mitä sitä hyvää vaihtamaan.
Yhteistyömme keskeisimmät toimenpiteet
- säännöllinen hakukoneoptimoitujen blogiartikkeleiden sisällöntuotanto
- sisältösuunnitelma blogiartikkeleille puolivuosittain